Idag är det en bra dag...

2009-02-24 | 12:09:21 | Allmänt


Hejsan vänner.

Hur har eran dag börjat? Min har börjat super bra och är riktigt utvilad efter en monsterbra skönhetsömn inatt.

är egentligen bara inne en snabbis för att sätta på mig ett underställ under ridkläderna, kände att det blåser lite mycket ute så lika bra att ta de säkra framför det osäkra så jag inte sitter och fryser när jag rider ut. Ska nämligen ut på en sväng nu, solen är framme så tusan att det blåser men man kan inte alltid få allt.. tyvärr! Skriver när jag kommit in igen, om jag hinner annars så blir det en update ikväll när jag kommit hem från gymmet. (På tiden att jag börjar gymma igen, gymkortet har legat och dammat alldeles för länge nu.. Li ska få bli min personliga tränare! Hoppas inte du kommer ta livet av mig de första bara, ridningen är muskler och inte kondition.. hahaha nåja, det kommer säkert gå göra bra.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback