en spontan runda på Torp tillsammans med pappsen.

2009-02-12 | 18:27:45 | Allmänt


Hejsan vänner.

någorlunda nyss hemkommen ifrån en runda på torp, va ute och körde lite med Pappa så tänkte vi fika så vi åkte in på torp eftersom jag skulle in på expert med där jag hade tänkt att köpa en adapter till minneskortet till min digitalkamra, men då fick jag höra att pappa hade hittat en sladd hemma i lägenheten som han trodde va min för den va inte hans, så väntar med att köpa den tills efter helgen då jag vet om de är min sladd eller inte, onödiga 199;- om de är min sladd. Fikade på briggen, åt en morotskaka och drack en kopp thé. Att morotskaka är så fruktansvärt gott ibland! Jätte trevligt att få bara sitta och tjöta lite med min underbara pappa med, du är bäst pappa! ♥

Fick iaf köpt mer än det jag hade tänkt (eftersom jag bara hade tänkt köpa adaptern)
en jätte lätt pastellgrön tunika ifrån Gina Tricot, stentvättade jeans leggings från Gina Tricot, och en grå baströja ifrån GANT (kan inte få nog av dessa har en rosa och en vit sen innan, dom är kanon sköna) sedan fick jag en klänning ifrån pappa som alla hjärtans dag present som jag får ta kort på och lägga in någon dag med.. :)




såhär charmig kan man vara när man brummar bilen (ja menar titta bara vilken UR GULLIG dubbelhaka jag lyckades få till -suck), jag älskar allt min lilla Clio. Nej hörrni, laga mat ska jag göra nu. Li, jag är jätte jätte jätte sugen på att baka kärleksmums någon dag, ska vi?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback