Don´t hold back.

2009-02-24 | 18:38:57 | Allmänt



Såja, nu är jag hemma igen nytränad och nyduschad känns alltid skönt att komma hem ifrån gymmet och imorgon kommer jag med all säkerhet ha träningsvärk men då känner man att man har jobbat så det känns bara bra! (Visserligen kommer jag garanterat gny när jag ska ut och rida att det gör ont hahahaha) maten stod på bordet när jag kom hem hur bra är inte det då? potatismos, koktkorv med lagerblad (och INTE med 14 stycken och smör Li) den piken får du ta exakt hur du vill pärlan. Imorgon blir det inget gym, men på torsdag är de att hoppa på´t igen, får se om Li hinner med då eller inte hon ska ju upp till Sthlm nu i två dagar. Men rida ska jag ju iaf göra imorgon såklart, och tänkte även ta en liten promenix. Känns bra att va igång igen!
 
Hopp, vad händer ikväll då? Nej absolut ingenting händer nu till kvällen, jag ska bara lägga mig och dö i soffan efter att jag vikt all tvätt. Här får man göra sånt själv - suck! (jaja, bränne och li jag förstår att ni ler när ni läser de och tänker "janne skämmer bort henne så mycket va") Blir att försöka sova tidigt idag med, behöver komma in i en rätt dygnsrytm igen min är helt värdelös nuförtiden men börjat att rätta upp sig igen som tur är. Nej, ingen ide att sitta och dra ut på tiden när berget av ytvättad tvätt bara ligger och glor på mig.  Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback