Dolt under ytan.

2009-02-05 | 22:44:59 | Allmänt


Tjingeling vänner.

Nu har jag släppt in hästarna, täckat dom som ska ha, duschat och sitter nu med en ansiktsmask på och kollar på tv3 där "dolt under ytan" går. Hur längesedan som hellst jag såg den, har för mig att den är rätt äcklig när man väl är inne i den? har ju tyvärr missat första 30 minuterna men men får försöka komma in i den eller så tar jag och kollar e17 av s2 av Gossip Girl, muhä så himla bra kan inte få nog. Imorgon har jag lovat att ta stallet så upp vid 9 som gäller, sedan försöka hinna bli klar så snabbt som möjligt, ska ta med min brorsdotter imorgon till min frisör så hon får ta hål i öronen, kommer bli intressant, 14.30 ska vi vara där..  Va sugen på bio imorgon, men alla verkade alldeles för slappa för detta så jag får ta en hemma kväll i soffan och bara kolla på film och mysa i min ensamhet? jaja återstår väl att se, får ju jobbat i ca. 6h iaf. rätt så ok för att inte alls vara planerat.

Nej nu ska masken av och sedan ska jag fortsätta kolla på tvn..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback