"curling systrar" och pinsamheter...

2009-02-11 | 17:07:59 | Allmänt



Någon som hört det uttrycket någon gång?
Det hade inte jag heller innan i lördags, då Bränne vräker ut sig "Ni två är sådanna curling systrar va!" - eh, jaha? och med det innebär? fick snällt och fint fråga och fick som svar att de va två bortskämda systrar som alltid hade någon som gick och sopade fort som fan framför oss så vi skulle glida lättare eller ngt likanande, va de roligaste jag hört på länge haha.. förstår inte, verkligen inte! (när han sa detta så hade jag bett han ta upp playstationet som ramlade rakt ner i golvet  och han satt precis brevid det på golvet.. medans dom flesta andra satt i soffan och på stolar...) sry Bränne (;

 

Systrarna Dahlström


Jag kom på en annan rolig grej som hände i lördags med, vi satt lite fint, Fredrik, Petra, PuddingJag och Bränne och pratade om sex, killar/tjejer och förhållanden och om.... mig. (konstigt att de alltid är jag som ska bli offret för en massa hemska förslag, okej inte alltid hemska men oftast^^ iaf alltid jag som hamnar i pinsama sittsar pga andra) ivartfall så satt vi och pratade och kom in på Coffe (Freddies kompis från Munkedal) och Petra börjar kläcka ur sig saker som jag inte ens kan med att skriva här i bloggen, men lite om att han hade snygg kropp och bla bla bla. sedan så kommer hon och någon mer i kör "Du borde ha sex med Coffe syrran!" PRECIS när hon säger detta så öppnar Coffe den tunna dörren och hela rummet brister ut i ett as garv... Jag som sitter på golvet dööör av skratt och av pinsamhet. Jag och syrran skrattar i en evighet innan vi kunde få bort det. menar, vilken tajming... OUff. Vi trodde att han inte hörde. Men dagen efter va vi bara tvugna att fråga Freddie hur länge dom hade varit ute i köket och om dom hade hört, han bara skrattade och sa något med.. "ni vill inte veta!"  jahaja, tack för att du gör så jag hamnade i ännu en pinsam sitts Petra!


Nej nu ska jag äta en byllä (bulle) är så gotte sugen så det är helt sjukt. D Ö R.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback