CDON beroende.

2009-02-25 | 18:23:07 | Allmänt

Hejsan vänner, läget?

 

.. muha, jag va bara tvungen att förhandsboka Twilight på CDON tidigare idag den kommer i april. Sedan så slängde jag iväg en beställning på Grey´s Anatomy s4 så den hinner nog komma innan fredag. Muäh!

Åh, min hals gör jätte ont och mit huvud är helt förstört, förskyldningen är så nära nu mamma ligger i feber och jag längtar inte dit direkt. Att jag varit ute och flängt hela dagen gör inte direkt saken bättre heller. Har varit i Munkedal och på Kvarnen och köpt foder och torv osv. helt otroligt vad pengar man lägger på hästarna i månaden egentligen. Var inne och handlade lite med, sedan varit i stallet och så så ah, vilat har jag iaf inte gjort idag. Nu sitter jag och kollar på lite tv Life of Ryan för tillfället och väntar på att maten ska bli klar, är monsterhungrig. Ska kolla på en film ikväll tänkte jag, mysa ner mig riktigt ordentligt.





Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Hej! Just nu kan man vinna jättefina smycken ifrån Pandia på min sida (värde 600 kr)!



Kolla in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha det bra!

2009-02-25 | 20:35:20
Bloggadress: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback