Zombieland

2009-12-18 | 23:07:13 | Allmänt


Jag är så jävla proppfull av godis, glass och mat nu så jag tror att jag dör. Varför mölar man i sig något så fruktansvärt mycket egentligen? Blöh.

Vi tog och gick bort til turren i kylan och köpte oss lite fredagsmys medans potatisgratängen stod i ugnen,  sedan så lagade jag färdigt maten och kollade på Zombieland till maten, lite halv rolig ibland men inte direkt en "bra" film enligt mig. Men visst hade den sina stunder.. Sedan så satte vi på Beck som vi precis kollade klart på. Är rätt trött så ska fortsätta att slappa här i soffan.  Har några Paradise Hotel avsnitt att glutta igenom, gör nog det om det inte går något stört intressant på tvn för tillfället.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback