zebran sa du?

2009-12-09 | 01:29:32 | Allmänt



Hopp, klockan är mitt i natten och jag är vaken. O V A N L I G T... nej inte direkt. Hjärtat har som sagt varit väldigt trött idag och det märks. Han somnade på soffan då jag gjorde mat, Han somnade på soffan efter att vi ätit, han vaknade kom ner och la sig på mig när jag kollade OTH och han somnade och han sover fortfarande med kläderna på och hela köret. Ska nog ta och försöka att väcka honom så han får styra till sig lite (ta av sig kläder osv.). Jag tog och satte på Titanic förut, började se på den för ett tagsen men somnade ifrån den så såg klart resten nu ikväll och nu sitter jag här rastlös och icke trött. Tänk om man hade lätt för att somna om kvällarna, vilken dröm det hade varit. Att bara stänga ögonen och kunna somna, det finns inte i min värld tyvärr. Avundas folk som har lätt för att somna helt klart.

Imorgon så ska jag iväg till Uddevalla en sväng. Så har ställt klockan till 9 (så jag har lite snoozmarginal!) och pappa kommer hit vid 10 och så kör jag. Vi har tänkt att ´fira´ mamma en dag tidigare eftersom jag inte kan på torsdag + att morfar skulle komma imorgon med och inte träffat honom på jätte länge nu. Saknar min moffar, världens bäste Bertil. Man borde ta sig mer tid för våra gamla, jag älskar min morfar något så oerhört och jag borde verkligen bli bättre på att åka och hälsa på honom. 

Nu ska jag slänga på en film och försöka samla in lite sömn. Hepååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback