pay it forward

2009-12-13 | 23:58:21 | Allmänt


Har för ett tagsedan kollat klart på söndagsfilmen på 5an och det var idag Pay it forward och det är en väldigt fin film med ett bra budskap tycker jag så om ni inte har sett den så gå och hyr den nästa gång det är filmdax. (:

Igår så vart jag ute och åt på stan tillsammans med pappa. Vi gick till Spice of Thailand och åt supergod mat som varje gång man är där. Verkligen en mysig liten thairestaurang jag rekomenderar varmt för er här i Göteborgs trakterna, restaurangen finner ni på kungstorget 14. Man kan ju tycka att vi borde ha ätit något annat när vi ska vara i Thailand i fyra veckor inom en snar framtid men pappa hade aldrig varit där så så fick det bli.






Imorgon ska jag upp och åka till tandläkaren, är så på tiden att det verkligen blir gjort. Tråkigt att jag behöver åka till Stenungsund dock, men där jag fortfarande är skriven så där min tandläkare är. Har inget vettigt att skriva så jag ger upp. Heppååååre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback