omelett sa du?

2009-12-06 | 15:07:22 | Allmänt


Sitter och kikar runt lite på nätet samtidigt som jag funderar på om jag ska gå upp och väcka hjärtat som somnat i soffan när han kollade på It´s always sunny in philadelphia, hans snarkningar avslöjar att han har somnat. Han följer med och handlar säger han vilket är bra ska bara få ohrken att ta oss iväg nu klockan börjar ju bli "mycket". När vi åt frukost förut så ställde jag mig och gjorde mannagrynsgröt, läääängesedan. Sedan så gjorde hjärtat något som jag aldrig sett förut nämligen något som skulle vart en omelett men som slutade som något väldigt speciellt. Skinka, ägg, ost och så tärnade han bröd och slängde i, bröd? Det vart faktiskt gott, väldigt mättande så att siA.




hum... ?


Ska nog ta och slänga på en tvättmaskin och dammsuga så jag iaf får det gjort. Något vettigt bör man ju göra iaf?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback