nyårs sminkning?

2009-12-30 | 23:11:42 | Allmänt



Sitter och gör absolut så lite man kan göra i soffan, är lite små sugen på något så tror jag ska göra mig en kopp thé och någon god macka strax, måste lägga beställningen på Airshoppen idag eller imorgon. Ska kolla över en sista gång om jag missat något jag (vi) vill ha.

Ska nog ta och testa någon sminkning inför imorgon i brist på annat, trots att jag har noll sug på morgondagen. Har verkligen ingen lust för fem öre, har letat efter den och försökt lyfta upp den men den är icke befintlig så det är inte speciellt lätt. Blev som sagt ingen jakt på outfit idag men ska gå upp tidigt imorgon och åka in till stan så jag är där till 10 eftersom Manne säger att dom ska åka vid 2 tiden så det innebär att dom är här vid 3 tiden och att dagen imorgon kommer vara super stressig för min del. död åt stress!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback