någon som vill ge mig ett jobb?

2009-12-28 | 23:59:20 | Allmänt



Klockan är strax 00 och jag sitter och söker jobb, eh.. åker utomlands i 4 veckor om exakt 1 vecka (om 3min) men what the häck söka kan man alltid göra ändå eller hur? Hur roligt är det inte att sitta och skriva personligabrev lixom? Hallååååå det är väl den måndags kvälls sysslan alla har? eller har jag fattat fel? Jag är förbannat trött på att inte ha ett jobb, jag är rastlös och fruktansvärt uttråkad 24/7 och jag vill verkligen ha ett jobb så fort som möjligt efter Thailands vistelsen.

Ska upp och jobba i stallet imorgon igen, satsar på att börja vid 7 imorgon, alltså 1h tidigare än vad jag började idag.. får se hur det blir med det. (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback