mörkt jävla dystert helvete.

2009-12-27 | 16:50:19 | Allmänt



jag
vill
inte.
jävla
rövhål.


tittar man ut så är det fruktansvärt svart och deppigt och jag vill bara kräkas på det. Sitter och kollar lite på tv, ska packa klart min lilla väska och se om jag hittar dongeln till mitt mobilabredband någonstans med. Tänkte ta med mig datorn idag om jag ohrkar släpa runt på datorväskan med. EHHHHH, ska tänka på detta. Ska även slänga på mig ytterst lite smink då jag känner mig slitens om ett as och sedan så börjar tiden dra ihop sig så jag ska gå till bussen..



Ska iaf bli väldigt mysigt att få tid till hästarna, ska ju ha stallet nu dessa dagar så kommer jobba 7h och sedan så kommer det att ridas. Kommer helt enkelt bli en himla massa timmar i stallet dom närmsta dagarna! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback