hur kallt?

2009-12-28 | 19:20:47 | Allmänt


... SINNES KALLT!

Fastnade visst i soffan borta hos mamma efter maten, så himla varmt och gott i det huset dom eldar ju där. Varmt och gott inne och syrran med men det blir en helt annan grej änna.. Fick iaf tummen ur och tog på mig min tjocka jacka, min varma mössa och mina nya varma tumvantar jag fått av älsk och traskade hit igen, nu ska jag bara byta om till stall grejerna och springa ut och ta in hästarna för natten. Det är riktigt kyligt ute nu, udra hur många minus det är? Enligt vädret ska det vara ca -9 imorgon, är det -10 så kan jag inte släppa ut hästarna för då fryser vattnet dirr i stallet.

Nääääh, nu ska jag släppa in dom så jag kan mysa ner mig i soffan utan att behöva gå utanför dörren igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback