GOOOOOOOO´MORRON, GOO´MORRON, GOOO´MORRON!

2009-12-31 | 09:29:31 | Allmänt





Jag är vaken och varit vaken sedan 9, tummen upp för mig. Vaknade vid 05.30 av att hjärtats jävla mobilalarm gick lös och han vägrade gå upp och stänga av den, jag blev tyP skogstokig x2! Tog mig väl ca 1h att somna om efter det, så jävla irriterande att om jag väl vaknar ordentligt så är det med stora svårigheter att somna om. Men men, ska strax äta frukost här hemma, sedan slänga på mig lite smink och så ska vi åka in till stan och leta en outfit. Vi har härligt -13, klarblå himmel och sol på G så det kommer vara sinnes kallt ute. Idag ska jag INTE glömma min mössa, det fick jag lära mig igår.


Sedan är det ju sista dagen på år 2009, jag har haft ett väldigt bra år måste jag medge trots vissa jobbiga uppförsbackar men dom är bata en droppe i havet egentligen. Och vi startar vårat nya år med en resa till Thailand och blir borta i fyra veckor, garanterat ingen som missat det vid det här laget? På TISDAG bär det ivartfall av mot varmare breddgrader.




















Kommentarer
Maria [Fotoblogg] säger:

sv; tack så jätte mycket

2010-01-01 | 15:12:30
Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback