lördag, 091205

2009-12-05 | 13:37:01 | Allmänt


Hejsan, hoppsan, fallerallera
när julen kommer ska varenda unge vara glá
hejsan, hoppsan, fallerallera
när julen kommer ska varenda unge vara glá.

tralalalallalalallalalala



min karl skulle precis gå in i duschen, jag sätter på lite musik. Så gapar han "JULRADIO.SE FÖRHELVETE!" så nu är julradio.se på i högtalarna. Har varit vaken en stund, ska ta och få tummen ur och äta frukost och sedan tänkte jag ta och åka in till stan och köpa en kjol jag tänkte ha på julafton, fårse om älsk följer med in eller om jag får strosa runt själv.

 



17 årig Keela. Roligt, Roligt.

Nu ska jag blåsa håret och lägga på lite mascara.
Heppåååååååre







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback