köer, köer, svettiga mellandagsrea idioter

2009-12-30 | 22:54:18 | Allmänt



Idag blev det ingen jakt efter en nyårsblåsa, var inne på MQ och Gina på Backaplan och kikade men näh, MQ har säkert haft men det är ju slut allting. Vi handlade och sedan behövde vi besöka bolaget, vilket det var kö till. Vi hade två stora pappkassar och en vanlig som var tunga så jag tänkte att jag väntar utanför med kassarna så vi slipper konka runt på dom. Tji fick jag när jag stod och frös arslet av mig i 14 minuter, det var helt insane kallt mina lår domnade bort emot slutet så vi tog en taxi hem med alla påsar vi hade.






Nu ikväll har jag lagat mat och slö kollat på tvn egrann, vi kollade även på "9" till maten. tyP.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback