Avatar, SE DEN!

2009-12-23 | 13:04:55 | Allmänt



Gårdagen hade jag fullt upp hela dagen, vart iväg till Stenungsund med pappa och fixade och donade med olika saker + att jag faktiskt vaccinerade mig emot svininfluensan. Armen gör ont och varje gång jag vände mig i natt så vaknade jag pga armen, men annars är det helt okej. Vi var ju som sagt på bio igår, Avatar i 3D och jag tyckte att den var hur bra som hellst. GÅ OCH SE DEN! Vi var hemma vid halv 10 tiden igår kväll, jag dammsög och bäddade rent med våra nya sängkläder vi fått av pappa i julklapp (han jobbar i norge och är inte hemma imorgon så vi fick dom tidigare!), duschade och satte sedan på en film och såg väl halva kanske sedan somnade jag som en stock. Helt utslagen, vaknade när hjärtat kom ner och snällt sa att jag låg över hela sängen, och han hade rätt det gjorde jag.





Jag som är liparN till filmer fick mååånga tillfällen då tårarna bara rann. I flera minuter i sträck, såjävlabra!


Sitter och gör absolut ingenting för tillfället, är lite halv chockad över att det är julafton imorgon. Kan det verkligen vara sant?  Tiden har gått ruskigt snabbt alltså. Det är bara 13 dagar kvar tills vi åker till Thailand...  Och på tal om något helt annat så ska jag in till stan och fika med Jonna, så får väl börja styra till mig strax så jag är redo när hon ringer och säger att hon sätter sig på bussen. För henne tar det 30min in till stan, för mig ca 13min och min buss går istortsätt hela tiden. Vilket är bra om man råkar missa en buss, *hosthost* Jag är experternas expert på att missa bussar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback