Make Up Store

2009-12-15 | 20:38:39 | Allmänt



Sitter i soffan och surfar runt lite och i bakgrunden står tvn där Ugly Betty visas för tillfället, följde det tidigare men sen glömde jag nog av det för inte sett på jag vet inte hur länge så kanske dax att börja kolla det igen?


    

Behöver köpa mig lite nytt smink, känner för att testa lite Make Up Store faktiskt så imorgon så åker jag nog in och köper några MUS produkter. Ska även ta och köpa en till bikini så får väl strosa runt och se om jag hittar något. Vi åker ju faktiskt om ynka 21 dagar, och jag längtar sååååå! Lämnade in min kamra igår för tredje gången, dom skulle försöka fixa så att jag fick tillbaka den innan julafton och det hoppas jag innerligt att jag får. Har iaf letat upp min olympus 720 SW så nu ligger den här hemma, dock hittar jag inte sladden så överföra bilder kan jag inte göra på något vänster, minneskortet är för litet för den porten jag har i datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback