DÖDA MIG, NUUUUUUUUUUUUUUU!

2009-12-20 | 22:48:33 | Allmänt



Mitt huvud dödar mig snart, huvudvärken vägrar att ge med sig. Jag har druckit massor av vatten, jag har ätit massor av clementiner, jag åt en väääldigt stadig frukost. Huvudvärken från igår borde alltså INTE sitta kvar nu över ett dygn senare. Funderar på om jag ska ta en till tablett, hellst inte men om den hjälper så hade jag varit super glad, men det är ju det som är grejen - jag tror inte att den skulle hjälpa mig vid denna stund.

Sitter i soffan nu, i sämsta hållningen. Inte lätt att ha en hållning framför datorn när man sitter i skräddare i soffan och daotn på bordet.. Okej kanske inte så jävla svårt egentligen, men idag känns det svårt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback