det snööööööööööar!

2009-12-16 | 15:54:53 | Allmänt


... det snöar ute, det kan inte bestämma sig om det ska ligga kvar eller om det ska smälta bort. Tidigare idag var det minusgrader men nu är det nollgradit.


Varit hemma ett tag nu, har varit inne i stan ett par timmar tillsammans med pappa. Lunchade och sprang runt och tittade lite. Var inne på Åhlens och besökte Make Up Store och köpte puder, ögonskugga och en concealer. Egentligen ville jag ha cover all mix pennorna men dom var slut och hon trodde inte att dom skulle komma in på länge då dom är helt slutsålda tydligen. Så jag nöjer mig med en vanlig concealer för mörka ringar tills dom fått in pennorna igen.. Var även inne en sväng på KICKS och köpte Nagellack :)



Eazy Cover - blue, Puder och microshadow i färgen brownie fick jag med mig hem från MUS idag.



Lila skimrande lack ifrån Depend, Sedan Mavala i färgerna; Black, French cancan och Freshy. Köpte även en ny gummigrej till ögonfransböjaren och två ansiktsmaskar.



Lunchade på Paprika gjorde vi oxå, man får oändligt på tallriken där. Tittade lite på nyårsklänningar med, inte bestämt mig för om jag ska köra svart iår som vanligt eller om jag ska vara en färgklick för omgivningen? Nyår är ännu inte planerat, finns lite tankar om vi kanske ska vara här hemma hos oss och sedan ev. utgång? men vi får väl se hur det blir. Nu ska jag ta och fixa mina naglar, gjorde aldrig det igår kväll. Hepååååre






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback