årets första lussekatt!

2009-12-10 | 00:13:06 | Allmänt



Idag har det inte blivit någon promenad, jag var trött och verkligen jätte så stod över idag. När jag var och handlade tidigare idag så köpte jag även med mig en varsin lussekatt ifrån ett konditori, så ikväll åt jag den första lussekatten (dock inget att hurra över, den var rätt... smaklös!) tillsammans med några pepparkakor, clementin och årets första julmust undertiden vi kollade på Beck.



Lussekatten, pepparkakorna och clementinen.



sitter och tänker för mig själv att jag måste köpa nya strumpor. Jag förstår inte riktigt vart jag får alla "potatisar" ifrån, har aldrig slitit spec mycket på strumpor men uppenbarligen nu för tiden för var och varannan socka har nämligen något hål i sig och gamla är dom då inte heller. Funderar på att ta en liten sväng in till stan imorgon, får se när jag vaknar för känns som om jag kommer sova en stund imorgon är nämligen helt slut i huvudet och sovit för lite känns det som, om det nu kan vara möjligt. Nåväl, nu ska jag tvätta ansiktet och borsta gaddarna och sedan lägga mig i sängen och slö kolla på någon film. Kanske tar och slänger upp ett par bilder från dagen med.. fårse om jag ohrkar (;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback