091228

2009-12-28 | 12:25:53 | Allmänt



Hur underbart väder är det inte här i Uddevalla idag då? Helt fantastiskt, det har snöat under natten och solen skiner. Jag började jobba vid 08.15 och har bara 4 boxar kvar att mocka så snart klar med det värsta, hästarna ska snart få lunch med. Dock är mina händer helt körda, eller mina fingrar rättare sagt. Mina fingrar är nämligen snustorra och det resulterar i att finger topparna börjar spricka på höger hand vilket gör förbannat ont och när man håller på med händerna hela tiden i stallet gör inte saken bättre, men ah. ska smörja mig sönder och samman med handkräm typ.



solen kämpade för att komma fram bakom molnen tidigare idag.



sen så hittade den fram, hur bra skönt som hellst.



Nej nu ska jag slänga i mig lite att äta sedan så ska jag ut i snön och stallet igen. Hepååååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback