091208

2009-12-08 | 19:02:40 | Allmänt



Älsk tog ju vaccinet emot svininfluensan igår, han har varit sinnes trött och lite ömm i armen men annars inget annat. Han tycker jag borde ta, men jag har fortfarande inte bestämt mig.

Vi har precis varit ute och gått rundan och idag började vi åt andra hållet vilket gick snabbare eftersom vi slipper uppförsbacken i början, hehe. Hålla hand gör vi hela promenaden, vilket både är mysigt och bra för om jag börjar bli det minsta seg så drar han i mig så jag inte har någon möjlighet att sakta ner. Nu jag ska ta och ställa mig och göra mat, idag blire carbonara och sedan ska jag kolla Gossip Girl och One Tree Hill (:    Hepåååååre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback