va saru?

2009-08-11 | 00:10:45 | Allmänt


Gud vad jag är trött, skulle slutat jobbet 23. kom inte därifrån förens 23.30. Nåväl, har inget som väntade på mig hemma iaf så spelade egentligen ingen större roll. Har inte haft en utav dom bättre dagarna idag, men så är det ibland. Det är översvämmningar, elavbrott, åska, regn om vartannat och vägar som är avstängda osv. och så har det varit hela dagen. Ligger i sängen nu och tänka ta och sova, jobbar morgon imorn sedan åker jag till älsklingen igen. Me like! långledig fram tills på fredag, så jobbar jag hela helgen. Jobbar nästa helg med, om jag är trött på att jobba helger? Skämta inte. Kul att behöva jobba dom dagarna Mats är helt ledig lixom. Nej, sova va de ja.




Jag och en utav skrivarna va inte helt vänner tidigare, slutade med att jag såg ut såhär på båda händerna. Om man blir smutsig, har man jobbat hårt då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback