u make me smile (:

2009-08-22 | 02:20:43 | Allmänt



Gud vad jag är trött, verkligen helt jäkla slut i både kropp och själ, så djup in man kan komma. Har haft otroligt mycket på jobbet idag och humöret hade jag inte med mig direkt heller. Och tankarna rullar hela tiden "hur fasen ska jag våga få ur mig det här!?" idag kom jag en bit på vägen, fick lite avklarat men verkligen inte allt. Jag blir så snurrig, förvirrad och helt nerkörd i mina tankar ibland.. Men en väldigt trevlig och fruktansvärt superduper gullig överraskning i form av ett blommbud gjorde så humöret sköt i höjden mitt i arbetsdagen, om jag blev chockad när han frågade efter mig och om jag blev lika röd som en råbränd britt? Ja det är bara förnamnet, att jag har världens bästa Mats!   ... Älskling, rosorna va så fina tack så hemskt mycket! ♥ Min mobil och dator leker fortfarande tvära så jag kan inte föra över bilder via bluetoothen och jag blir snart helt tokig på det dära snart, hjälp!

Nu är klockan helt sjukt mycket, över 02.00 och närmare 02.30 jag borde sova för längelänge sedan av två anledningar; Jag är så jäkla trött och jag ska upp och jobba imorgon. 07.45 börjar jag. YIPPI-YO!  Är helt ensam i helgen, ingen Mats, ingen syster, ingen Freddie. Jag är hundvakt åt Petra och Freddie eftersom dom är iväg på spahelg på Selma Lagerlöfs.(heter de inte selmaspa?) nåväl, dom behöver denna helgen så mycket som dom jobbar och sliter. Jag är mer än gärna hundvakt åt lilla Rexen sålänge. Tråkigt med hela eftermiddagen imorgon ledig utan någon att spendera den med bara. Kan ju inte direkt hitta på något heller eftersom jag börjar 07.45 på söndag morra heller. Kan ju hoppas på bra väder imorn, dock ösregnar det och blåser halv storm ute nu så verkar väl inte allt för ljust på den fronten. Nej, om jag skulle ge mig här och försöka sova. Har en svagkänsla av att jag kommer slockna direkt!


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback