rubrikbrist.

2009-08-25 | 13:42:14 | Allmänt


Glömde helt av att blogga igår kväll, hade det faktiskt i tanken men man måste ju få det gjort med. Igår så lunchade jag iaf med min kära fader som kom hem ifrån spanien igår natt. Sedan så körde han mig till min älskade lilla syster som jag inte träffat på ett bra tag, hon och hennes pojkvän har flyttat till kallebäck så nära har jag henne nu med, om man jämnför med innan då hon bodde i brålanda. Nåväl, kollade på lägenheten och sedan så tog vi och åkte och kollade på Rickards fotbollsmatch. Lite roande, vi satt mest och tjötade och göttade oss i det härligt vädret vi hade igår.





Ben&Jerry´s Chunky Monkey, mah fruktansvärt god!



Tjötande, "hade jag inte gjort den brytningen..." bla bla bla, jidder, jidder, jidder.



Och Markus, han hade mer krull än vad jag vanligtvis brukar ha, eller tja, nästan iaf.
Nu har jag kamran igen, kan ju börja på att bli lite bättre på att ta bilder då kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback