kantareller <3

2009-08-05 | 21:04:48 | Allmänt


Att jobba illamående är inte speciellt roligt, har mått illa i stortsätt hela dagen och fick lite huvudvärk på det. Om jag va lycklig över att jag jobbade och de va super stressigt? - Nej inte direkt. Nåväl jag tog mig igenom dagen iaf och det är väl det som räknas.

Sitter hos mamma och Håkan på altanen under en filt och tjötar lite, mamma rensar kantareller. Hon är flitig på att gå och plocka och har huuuuur mycket som hellst i både kyl och frys. Och idag va hon ute en sväng igen,  Fick t.o.m fjäskat till mig 2L av henne idag, tack mamma! ♥ Kantareller är så fruktansvärt gott, svamp i huvudtaget är fruktansvärt gott. Grillade champinjoner med vitlöksost i ........ *dregglar*   MÅSTE GRILLA SNART. Kvällen kommer bli lugn och fin, ska hem snart duscha och fixa mig sedan slå på en film att somna till, vilket förmodligen inte kommer ta så himla lång tid. Jobbar 07.45-15 imorgon sedan åker jag in till stan igen, förhoppningsvis är det bra väder och att vi tar en fika på stan på kvällskvisten. Så himla tråkigt att det är dåligt väder när jag är ledig, känns verkligen som om det är dåligt varje gång jag är ledig. Jag brukar vara brun, jag kan inte ens halvhjärtat säga att jag ens är halvbrun iår. Mitt första sommardopp tog jag i lördags då vi hade helt okej väder, var väl första doppet för Mats med, men det var sjukt härligt i vattnet måste jag erkänna. Vi låg nog och plaskade i säkert 30 min. Har nu hela helgen ledig, hoppas verkligen på fint väder.

Nej nu ska jag ta och bege mig hemmåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback