bakfrem?

2009-08-20 | 23:47:49 | Allmänt


Åh, känner verkligen inte alls för att åka til Uddevalla imorn och jobba hela helgen. Är bjuden på kräftskiva i helgen, men jag kan ju inte gå eftersom jag jobbar, tyvärr! Visserligen är det inte kräftorna och maten som är det lockande då jag inte äter något som kommer ifrån havet, alltså inte skaldjur, inte fisk, inte kaviar (hur säger ni det btw? KAv-iar eller Kaaavi-ar?) ingenting. Någon dag ska jag försöka lära mig, jag tror jag missar fruktansvärt mycket.

Nåväl, sitter och tar det lungt i soffan framför tvn just för tillfället, Vi har iaf varit inne i stan en sväng, satte oss och fikade på condeco idag faktiskt sedan stack vi hem och gjorde mat och slängde på en film. Nej, nu ska attack-pussa lite på mitt hjärta kommer ju inte få se honom på hela helgen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback