sömnrubbningar.

2009-08-05 | 23:50:11 | Allmänt


att inte alltid kunna sova hur trött man än är är fruktansvärt jobbigt och kämpigt. Visserligen vet jag många gånger av alla sömlösa nätter vart problemet ligger och varför jag inte kan somna. Att få ett samtal om att någon väldigt nära familjemedlem gått bort mitt i natten sätter ärr långt ner i själen, detta har lätt till att jag sover väldigt lätt många gånger, utifall att någon skulle behöva ha tag på mig, om att det ska hända något and so on.. Inatt hade jag sömnproblem (Visserligen är det så mycket lättare att kunna släppa efter på alla tankar osv. när man har någon trygg precis brevid en. Idag finns det ingen här brevid, men iaf en dos lukt...  ♥), nu är jag mega trött men känner att jag kommer nog förmodligen inte kunna somna på ett jävla bra tag. Men, jag tänker iaf stänga av datorn nu, jag ska ju faktiskt upp och jobba 07.45 så några ärliga försök till att somna borde jag ge mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback