kunde.... inte... hålla... mig.

2009-08-26 | 15:24:50 | Allmänt


har suttit och funderat på om jag ska byta ut min plattång i flera veckor, men aldrig riktigt fått bestämmt mig. Att ha den andra som en reseplattång ungefär, den funkar utmärkt fortfarande så slänga bort den kommer jag då inte göra. Bangerhead har haft GA.MA CP1 på kampanjpris i en evighet (kanske inte en evighet, men den har vart där ett tag nu.) Jag tog fint och beställde hem GA.MA CP1 + OSiS Flatliner för 599;- tokbra precis. Tokbra!




Nej nu ska jag ta och fortsätta att fixa här, har vikt tvätt och diskat iaf, dammsuga kvar. Sedan åker väl jag på att bestämma mat så får väl skapa lite idéer med hjälp ifrån nätet så jag redan är förberädd när vi ska handla sen. Jag är nämligen istortsätt helt slut i huvudet idag, kan komma på två rätter jag är sugen på, sedan tar det stopp. Paj är en utav dom, men det finns ingen pajform än så det kan jag ju glömma. Lite kladdkaka med kokostäcke hade inte varit helt fyskam idag kanske, får väl se om jag hittar kakaon denna gången utan att tröttna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback