gottegrisar.

2009-08-09 | 21:24:58 | Allmänt


Mats har satt en mus på min dator, jag försöker att andvända den lite men man faller bara tillbaka på plattan. Det är lixom som en vana när man har en bärbar. Han har fixat lite med min dator därav musen. Men nu är han väl färdig, försöker vänja mig med allt det nya. Vi ohrkade oss inte iväg till coop för att handla, utan det blev att vi gjorde våfflor inte så illa pinkat det heller visserligen.. Sedan så blev det en monsterstor påse godis, Loka och sådanna stjärnor som fick följa med hem till kvällsmysetm ifårn turken. (Han har sisådär 400 sorters godisar. SINNES!) 
 


Nej nu ska jag mysa ner mig riktigt ordentligt med världens mysigaste. Regnet knastrar utanför, det åskade en hel del för ett tag sedan men det har avtagit nu. Om man skulle tända lite ljus med kanske? - OFC!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback