fyrbenta rackare, saknart.

2009-08-12 | 16:07:30 | Allmänt


Sitter och väntar på att hjärtat ska sluta jobba, la förslaget att vi skulle ta en sväng in till stan och gå runt och ta en fika senare ikväll. Kulturkalaset är ju i fullgång nu, kan nog va en del folk. Dock har jag ingen koll på vem/vilka som spelar och uppträder idag osv. inte så insatt så att siA. Synd att jag jobbar hela helgen med, annars hade man kunnat ta en dag ut i helgen. Min faster och ena kusin hade planerat att komma ifrån Åland nu i helgen och hälsa på men jag jobbar, pappa är i spanien och mamma ja hon är ju ute på havet. Så jag hoppas att dom planerat om sina planer. Jag tänkte ta och planera lite om när jag ska åka till Åland igen, slutet av Aug låter lockande.

Tänkte ta en promenad med Disa om en liten stund, mamma är ute på havet och Disa fick stanna hemma. Syrran som skulle passat henne men hon bara rymmer ifrån henne så jag tog med henne hit, saknar att ha hund. Nej, nu ska jag ta en promenix med Disa i den underbara solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback