090822

2009-08-22 | 16:18:36 | Allmänt


Roligt hur vissa presoner kan reagera på saker, som idag. Jaha, allt har gått och vart fel precis hela dagen snacka om att bli nertryckt, verkligen som att det ska vara som att jag har gjort något fel, jag har inte gjort något fel, inget fel alls. Känns sådär att ha en helt ledig kväll nu och bara sitta och göra ingenting och inte säga någonting i sin ensamhet, jag är bjuden på två kräftskivor men kan inte ta mig någonstans kanske ändå lika bra eftersom jag börjar 07.45 till morran igen.. får köra på monologer ikväll med andra ord haha!

Jag ska nog ta tag i mitt deppiga jag och gå ut och rida en sväng, saknarT.  Sedan kanske en promenix runt strandpromenaden med Rex. Får se vad klockan blir, solen skiner emellanåt änsålänge, och sålänge den stannar så kan det bli en kvällspromenix utan några problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback