äntligen föl i stallet igen..

2009-04-14 | 21:33:47 | Allmänt


Hejsan vänner.

åter igen sry för den värdelösa uppdateringen, men det blir lätt så när man inte är hemma. Och jag känner inte för att sätta mig vid en dator när man är hemma hos någon annan. I detta fallet vart de hos Mats, igen haha (: Åkte dit i söndags och där va även Raz, Bränne och Klimpen tok sletna vad dom (även om dom sa dom inte va´t men på utseendet hos dom alla att dömma så (; pojkar ni va inte allt för vackra.) Jonna följde även med en snabbsväng men åkte hem efter ett tag. Kvällen bjöd på grillning, fruktansvärt gott och sedan bjöd den mest på sömn, och sängliggande. Även gårdagen va väldigt sömning, innan killarna drog hemåt. Sedan fick vi oss iväg att handla, blev även sugna på milkshake så jag sprang in på donken och skulle köpa två snabbt, tog ungefär 10 min för tjejen i kassan att fixa´t var en kund innan och hon va helt useless på att vara snabb. Blev tok-irriterad. Igår blev jag så mätt, har inte vart så mätt på länge det va helt sjukt, ugnstekt falukorv med potatismos va magen helt körd av + onödigt godis. Varända lilla millimeter man rörde på sig va pest och att bara andas va nästan en plåga hahahahahaha. lite onödig info bara! Sedan bjöd kvällen på OC. me like!

Nåja, idag har jag fått tagit mig hem, mött upp pappa på mat och sedan red jag när jag Morando och kelade med fölet som vi fick inatt. Mamma ringde och väckte mig vid 9tiden och sa att Bolis äntligen hade fölat, det var på tiden och det lilla livet är såååå sött, puttinutt! När min dator slutar att göra uppror så kommer jag bjuda på lite bilder, promise.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback