090207

2009-04-07 | 11:00:49 | Allmänt


Gdag vänner!

Sitter inne och käkar frukost och kollar ut på pollarna som står och äter sin frukost fortfarande. Har stallet idag igen, eller tja igen och igen hade all mockning+insläpp igår blev hur sent som hellst eftersom jag åkte hem ifrån Mats men så kan det gå. Vid 13.00 kommer det en tjej som ska jobba lite extra här i sommar så jag ska ut och rida med henne, visa henne lite olika vägar osv. kommer nog bli några timmar på hästryggen idag, vädret är helt okej. Det blåser inte men de är lite molning, solen har inte riktigt kunnat ta sig igenom helt än, men hoppas det kommer. Jag är nöjd ivartfall på vädret sa dom att det skulle bli dåligt idag?

förövrigt har förskyldningen kommit tillbaka igen och gett mig en hosta som heter duga. Blir bara värre och värre, började med rethosta och utvecklar sig mer och mer, kommer få träningsvärk i magen om jag ska hålla på som jag gör nu. Hostar slem för tillfället med, hur mysigt är inte det? (; inte något speciellt mysigt dirr... Ska börja käka C-vitamin ordentligt varje morgon igen. Nej nu ska jag ut och jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback