vill, vill, vill, vill, vill, vill, vill

2008-09-08 | 14:39:53 | Allmänt

Menar gud vad jag saknar alla, jag är så sur över att de är 19 för att åka uatn någon som är 23, blir så lack!
Jimmy hade några kompisar som kanske skulle med så kunde boka in mig med dom, men hallå de är ju inte säkert.
Vad är 19 för jävla ålder att sätta på något? jag blir så förbannad, blir ju inte 19 förens 4 feb.. såååååå arg är jag! Ska ringa till Tallink & Silja line och försöka fixa Jezper hade tydligen fixat på något vänster förra året..  VILL, VILL, VILL!





Fan vad folk väckte mig imorse hela jäkla tiden, sms efter sms från 7 olika personer och sedan ringde det väl 4 gånger eller ngt. allt innan kl 9, får man inte sova på morran längre? Och så sur över skolan idag med, åh lackar snart på allt.

En grej som är positiv är att jag, Th och Linnéa ska sätta oss ner och snacka om Thailand, när, hur, var. Vi kommer aldrig komma iväg om vi inte börjar vara lite alvarliga med det vi säger haha.. :)  Nej nu ska jag göra lite mat! CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback