"inte okej ass"

2008-09-21 | 14:48:02 | Allmänt


Hejsan vänner!


Det är söndag och gissa vem som borde vara redigt bakfull om inte fortfarande skit full? Men näh jag mår helt ok. Ändå vart vaken ett bra tag.. Inte så lätt att sova när de är 10 pers som är i övriga lägenheten och springer runt. Ja igår va de en väldigt trevlig kväll ass, Satt här och förfestade först, vi va 4 tjejer och 16-17 killar. Och ah ensam svensk har både sina fördelar och nackdelar. Om man som tjej gillar att få i stortsätt all uppmärksamhet så är det väl fördel, men nej de va bara jobbigt igår så trött på sånt där.. Jag ohrkar verkligen inte berätta om gårdagen kort och gott så va de bara en heeeeeeeelt kanon kväll.

Usch, jag är trött. Caroline, Elise, Tonje och Jag gick ner till Shell, finast var vi inte kan jag lova haha. Men vi va bara tvugna att ha Cola och något att kasta i magen. Tonje tog taxi hem och vi gick hem igen så nu sitter jag här i sängen, borde väl egentligen gå ut och vara social med dom andra dom ligger i storarummet och kollar på film.. Funderar på att ta tåget till Sandefjord om några timmar dock. Vara där tills imorn, hälsa på hemma hos Else osv. Längesen jag träffade henne nu.  Nej nu blir det till att hoppa in i duschen och försöka se ut som en människa igen sen se vad som sker.

(En 1/5l Coca Cola kostade 30;-  NOK  det är SINNES) 

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback