Gossip Girl & House kväll.

2008-09-25 | 00:27:44 | Allmänt



Åh idag har jag bara varit så trött, känner verkligen hur en förskyldning är påväg att bryta ut. Hoppas inte jag blir vrålsjuk till helgen, iaf inte tils på fredag. Är det inte komiskt hur man intalar sig själv att man ska gå och lägga sig i tid varje dag? Men det blir ju aldrig så, händer någon gång då jag verkligen är helt slutkörd, även om jag är skit trött och går och lägger mig i tid kanske börjar läsa på en bok så somnar jag inte, jag bara ligger och vrider och vänder mig i sängen och tänker alldeles på tok för mycket.. Jag kan lixom inte slappna av, och tycker det är skit jobbigt! Jag kan bli sån här i perioder då jag har en massa i huvudet, extra mycket saker. Hoppas att denna perioden går över snart har haft den ett tag nu.

Jag sitter här nu, även fast jag inte borde. Klockan är närmare halv 1..
Har kollat lite på Gossip Girl och House, kan va där tiden rann iväg. Inte lätt att släppa när man väl börjar alltså. ÄlskarT!
Och nu slog jag över t tvn och vad är då där? 2/12 men såklart, gamla goda avsnitt. Nej jag är ju klar för sängen, men ändå ligger jag inte i den utan i soffan och ohrkar inte riktigt röra på mig. Har inte skrivit upp mina jobb timmar idag heller så det måste jag göra innan jag glömmer av det för annars blire inga pengar jue. Neeeeeeeeeeeej nu har jag iaf satt mig upp ordentligt. Så nu ska jag resa på mig och pallra mig t sängen. Nattinuffsan sötisar, sov så gott.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback