en trött Keela..

2008-10-28 | 22:25:28 | Allmänt


Ting vänner.

Ouff jag är så himlans trött, Idag har jag fått gjort mycket. Åkte som sagt till morfarn och hälsade på lite sedan så åkte jag och mamma till torp för att gå på Hööks, fick köpt nya vinter ridskor, 4 benreflexer och ett par knästrumpor. Vi stack in och handlade lite mat oxå. Jag skulle ju köpt shortchaps med men jag tänkte jag ska kolla priset på dom på Granngården innan jag köper dom på hööks eftersom dom oftast är dyrare, ska kolla upp detta innan jag köper iaf får bli på torsdag eller ngt liknande.. När jag kom hem idag så vart det storstädning som gällde, så nu är det fixat äntligen. Fick hem  tvillingkortet från boxer till boxern idag med så fått installera det så nu har jag alla kanaler här inne hos mig med hur skönt som hellst slipper man bråka om vad man ska kolla på, hihu. Sedan hade jag två paket som låg och väntade på mig här hemma med, de va från CDON och sedan stegmätaren som jag hade beställt, superbra!

Nu sitter jag helt mega slut och vill att det ska bli morgon så jag kan få rida min älskade Nischaala. Kollade på DHW förut, ojoj vad det händer saker i den serien. Jag borde egentligen inte kolla eftersom jag håller på att dra igenom hela serien från början. Har ju börjat köpa hem en massa serier så jag har lite köpt de är ju alltid lite kul att ha. (: Det börjar samla på sig i hyllan nu ass haha.. Åh imorn blir det utgång med frugan och Julia och även Julias bror och hans kompisar om jag förstått det rätt? Aldrig träffat killen eller hans kompisar så det kommer bli lite trevligt med lite nya folk. Förkrök hemma hos någon av hans kompisar inne i Uddevalla, sedan GG. Får hoppas på att det blir en bra kväll, och det tror jag säkerligen att det kommer bli. YeeeeeeeeY!

Nu ska jag kela lite med min kära kissemiss Gucci, han har inte lämnat min sida en ända minut sedan jag kom hem han är bara för söt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag nog ta och somna till en film. Puss&Kram ♥


 

Kommentarer
Anonym säger:

:)

2008-10-29 | 02:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback