Utkast: Hej era ...

2008-10-29 | 15:31:55 | Allmänt


Hej era busemusar!

Är inte min Gucci världsfin?

Har vart ute i stallet som sagt,
tog bara en kort sväng idag gick en liten promenad med. Stegräknaren fungerar alldeles utmärkt, man tävlar änna med sig själv, går en himla massa omvägar osv.
Snart är det kvällen och då blir det som sagt GG och köra galet med fruuugan, (Linnéa såklart.)  Hon åker väl hemifrån om ca 40 min så hon är här inom 2h iaf, hoppas jag? (;

Ouff jag längtar änna tills ikväll, har löst sig med hur jag kommer hem med osv.
så det känns toppen bra, alltid bra att veta hur man ska komma hem.  Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag är fräsch till ikväll.







Take Care ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback