Utgång i Göteborg ikväll!

2008-10-10 | 14:57:06 | Allmänt


Tjingeling sötnosar!

Nu har jag äntligen bestämmt mig, virrat fram och tillbaka nu i flera timmar och har pratat i telefon säkert 1000 ggr med olika personer. Jag bestämmde mig för att pallra mig in till Göteborg. Går ut med Angelica, Rickard och dom, hon har allt en övertalningsförmåga hon med den lille skitungen. Så nu ska jag hoppa in i duschen och försöka välja vilka kläder jag ska ha ikväll, får fixa mig hemma hos Rickard sen gör bara bas nu. Ska med 17.15 bussen ifrån torp. så inne i stan vid halv 7 tiden ungefär.. Jag hoppas på en kanon kväll!   

Vad ska ni göra ikväll? (:




                Syskonkärlek nov 2007



Puss på kinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback