underbart ridväder ute idag.

2008-10-29 | 10:19:43 | Allmänt


Morning hun´s!

En kul grej är att jag har börjat vakna runt halv 9 - 9 nu varje dag i över 1 vecka. Känns jätte skönt verkligen, är inte ens trött när jag vaknar, så jag går raka vägen upp hur bra som hellst. Idag vaknade jag ca kvart i 9. Gick upp och ut till hästarna och kramade om Nischaala lite och gav henne en morot. Ska strax ut och rida och städa ur mitt skåp inne i stallet och fixa iordning det för det ser ut som f a n just nu där inne haha.. Kommer väl ta 3h ca får ta ett högstempo idag i stallet för att hinna duscha, välja kläder och fixa mig inför ikväll med. Mitt hår tar ju sisådär 10år för att torka själv och med hårfön ca 5år. hahaha.. Näh men det tar en jäkla tid ass..  Ska möta upp Frugan och Julia vid halv 6 tiden inne i Uddevalla för att gå till Julias brors kompis, som det är planerat just nu. Jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll? "/

Nej nu ska jag byta om och sedan ut i stallet sötnosar. Take Care ♥



Kommentarer
Tove säger:

underbart att vakna tidigt å va morgonpigg. härligt d låter att rida!

2008-10-29 | 14:13:23
Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback