Tandläkarbesöket va inte så hemskt.

2008-10-28 | 13:02:33 | Allmänt


Hej vänner!

Nu har jag varit nere vid torget och vart hos tandläkaren och va inne en snabbis och köpte en ny foundationpensel, jag upptäckte att jag hade glömt den i Växjö, så nu har jag köpt 3 stycken på en kort tid. En ligger hemma hos Angelica, så jag fick köpa en ny så nu ligger den i Växjö och idag var det återigen dax att köpa en ny. Ouff jag är himlans trött, sitter i soffan och slöar lite nu.. Mamma nämde igår att vi ska ta en sväng in till Höök´s och köpa ett par nya ridskor till mig, ska få henne till att köpa shortchapsen med tänkte jag kan jag lägga lite mer pengar på ridbyxor hoppas det blir i dagarna nu. Nej nu ska jag fixa lite lunch sedan ska jag ta bussen till kolhättan och färjan över till Svanesund så hämtar mamma mig där vi ska ta en sväng t morfarn och fika lite. Sedan hemmåt och där väntar en storstädning och en överkelig katt kan jag tänka mig inte sett honom på flera dagar. Ska äntligen få hoppa upp på Nischaala igen, dax att sätta igång henne hårt igen efter dom två tappskorna hon har haft den senaste tiden. Nej hörrni nu rundar jag av här :)

Kramis ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback