Sömnlös..

2008-10-09 | 02:22:09 | Allmänt



.. Bara för att jag snackade med Åzzie förut om att jag kan somna då jag lägger mig i sängen eftersom jag inte längre har tvn i rummet att kolla på stället för att somna, tror ni att jag kunnat somna? Nej låg och vridde mig i 1,5h ca och nu ohrkade jag inte längre, så jag sitter och fular mig lite med bloggen. Så jag vet att det för tillfället ser ur som hej kom och hjälp mig. Men jag bara testar lite eftersom jag är värdelös på sånt här.  - Så ha tålamod kära läsare!
Jag hoppas iaf att jag ska få koll på det här någon gång. Men nu ska jag återigen försöka att lägga mig, ögonen änna kliar så får ta tillfället och slänga mig i sängen igen.

Nattinuffsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback