Riktigt mongo mobil, dax att köpa en ny ja?

2008-10-01 | 22:05:57 | Allmänt


Tjingeling vänner!

Min mobil har i några dagar var helt mongo, haft riktiga epanfall och idag blev den helt helt vrickad. Satt och skrev ett sms till Bessie, helt plötsligt börjar den flippa som fasiken och trycker på knappar själv och har sig även om man la den ifrån sig och stängde av och satte på så forsatte den. Har fuderat på att skaffa iPhone ju, men man kan ju inte mmsa på den än och det suger något så oändigt eftersom jag gör det en massa men ska tänka över saken lite, imorn ska jag iaf lämna in min k850i på lagning så får vi se vad jag gör efter det.. Köper en ny elle behåller den vanliga tills den får nästa flipp!

Nu har iaf Kev och Nihn vart här och tittat förbi Nihn sannade länge än Kev, han hade skallebäng så han skulle väl hem och vila antar jag, sa att jag skulle komma förbi han senare idag men nu är klockan 10 och jag ohrkar inte, Jag ska dessutom kolla på programmet om han som är världens tjockaste man nu som började för 6 min sedan. Så nu åker datorn ner!       Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback