on my way to Växjö..

2008-10-23 | 11:43:39 | Allmänt


Hejsan sötisar!

Hur har eran nattsömn varit? Min har varit kanon, somnade som en liten stock och försov mig imorse såklart. TUR att allt var helt klart inför idag annars hade jag nog missat tåget ^^ Körde in till stan med så fick övningsköra lite hihu..

Nu sitter jag på tåget till Växjö, herregud vad jag längtar tills jag är framme. Freddie kommer och hämtar mig på stationen så kör han hem mig till deras lägenhet, till campus med andra ord och sedan tillbaka till jobbet. Freddie jobbar och syrran går i skolan så får klara mig själv i någon timmar men ska nog överleva. Dom har flyttat till en större lägenhet nu iaf så ska bli kul att få se den med.. Har bara varit i den gamla, dom bor iaf fortfarande kvar på campus. JAJA. Snart får jag träffa min underbara, bästaste polle Pistol med..

Nej hörrni, jag har köpt med mig lite fika, så nu ska jag ta det och slå på ett avsnitt av House eller Gossip Girl. Vi hörs när jag är framme.. (:  ♥


                                                  Växjö universitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback