myskväll på en måndag.

2008-10-13 | 20:43:18 | Allmänt


Hejsan sötisar.

Herregudanens vad lååååång dag det har varit idag. Första jag gjorde imorse va att gå ut och gå eftersom det inte finns så speciellt mycket att göra här i stenungsund då alla jobbar och går i skolan på veckodagarna. Efter promenixen så blev det en god frukost.. Varit nere en sväng på torget och kollat lite med. Sen gick jag hem igen och inte gjort så mycket mer. Borde åkt hem till Uddevalla, men pappa kom hem nu för ett tagsen så vi käkade tacos och så ska vi kolla på film och käka chips åh dipp. Trevligt att umgås med pappa egrann! - Världens bästa papi. ♥

haha vi sitter och kollar på Färjan nu det är rätt underhållande ibland ass. Jag och Tilda snackade lite om en resa t Danmark snart i lördags? haha va ett bra tagsen jag var där och ta båten över och ha kul. eller om vi tar en kryssning?
Får se vilka som är på och sådär, Tilda, Lext och jag va iaf helt sugna. Hoppas vi kan bestämma något. Vi funderar även på sälen över nyår kanske? kommer ju hem några dagar innan nyår från Thailand så jag får se lite på vad jag ska göra..

Nej nu ska jag vara social med papi igen.. Puss på kinden ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback