"Mupp, vill du knulla?"

2008-10-29 | 21:06:24 | Allmänt


 

Hejsan snyggingar.

Vad tycks om den fina raggnings repliken? HAHA, ja det går ju att diskutera. Jag och Frugan sitter och pimplar vin och dricker cider och tjötar om allt mellan himel och jord. Vi har sjungit en del singstar med, haha.. Snart är det dax att dra till bussen för att åka in till Uddevalla centrum och dra på GG, Linnéa är dyng som en kloakråtta redan så får se hur denna kvällen (läs: Var denna kvällen slutar?) haha slutar.. Nej nu ska jag vara lite social igen.



Två muppar, Frugan & Jag. egrann rund om fötterna?




"Vill du dansa?"
"Nej jag kan inte dansa!"
"Näh, men du kan fan hångla."
"Ja!"


Ja vi får se hur det slutar ikväll (;                        Love u guy´s!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback