lyx-kvällsmat, me like.

2008-10-09 | 22:37:55 | Allmänt


Hejsan sötisar!


Gud vad mätt jag är fortfarande, jag gjorde kvällsmat kl 9, de är väldigt sent jag vet.. men jag kunde bara inte låta bli att fixa kantarell macka när mamma kom hem med ca 3,5l tidigare idag. GUD SÅ GOTT! På lördag blir det god middag med kantarellsås självklart. Tänkte följa med mami ut på imorgon och leta lite granna. Man kan aldrig få för mycket!

Fått jobbat idag som jag nämnde innan idag, Jag fick en skallning av Faxital som tack när jag tog ut honom i hagen, han hade bråttom iväg. - Ajaj, fläskläpp! Fick äntligen hoppat upp på ryggen på min älskade Nischaala igen nu när hon fått nya skor, vi tog en härlig ritt barbacka men bara 1h tur eftersom hon inte gått på ett tag. Efter jobbet så har jag mest bara varit hemma och kollat egrann på tv och grejat lite. Underbart väder ute idag iaf.

   

Nej nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite. Upp vid 8 tiden imorn (Y)
Usch, fruktansvärt tidigt haha.


Nattinuffsan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback